Overflow

Als telecombedrijf introduceert u een voordelige manier van bellen. Uw nieuwe product is zo succesvol dat u binnen een maand 5.000 nieuwe klanten hebt. Na een eerste maand gaat u uw 5.000 klanten voor het eerst factureren.

De facturen roepen de nodige vragen op en iedere klant belt in de eerste periode gemiddeld één maal met een vraag. Dat betekent dus 5.000 telefoontjes. Hoe gaat u die stroom verwerken? Samen met EMS Telemarketing.

Het volgende menu wordt samengesteld en EMS Telemarketing zorgt voor de afhandeling:

  • Databasemanagement bestaande relaties
  • Instructie belagents
  • Beantwoorden telefoongesprekken en eventueel doorverwijzen
  • Vragen en klachten in bestand registreren
  • Rapportage met betrekking tot vragen en klachten
  • Evaluatie en voorstellen tot verbetering
« Terug naar het overzicht

Afspraak maken?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht