Customer Care

Uw producten zijn zó specialistisch dat het beschikbaar hebben van een helpdesk noodzakelijk is. Helaas is de piek en daltijd van een eigen helpdesk nooit te voorzien, zodat uw gespecialiseerde medewerkers óf voor niets bij de telefoon zitten óf het te druk hebben óf geconfronteerd worden met eenvoudige vragen die ook door niet-specialisten op te lossen zijn. Hoe pakt u dit probleem zo efficiënt en voordelig mogelijk aan?

Samen met EMS Telemarketing. Bijvoorbeeld volgens het onderstaande menu:

  • Installatie helpdesk
  • Training telefoonteam
  • Opvang telefoongesprekken
  • Beantwoorden eenvoudige vragen
  • Doorsluizen van lastige vragen naar uw eigen specialisten
  • Rapportage
  • Evaluatie en voorstellen tot verbetering
« Terug naar het overzicht

Afspraak maken?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht