Opnemen van bestellingen

Een tevreden klant is een blijvende klant.
De wijze en snelheid waarop de klant bij een bestelling wordt bediend, zijn bepalend voor zijn tevredenheid en eventuele koopbereidheid. Op het moment van bestellen zelf zijn uw telefonische bereikbaarheid en de correcte omgang met de klant van belang. En vervolgens komt het aan op een snelle interne processing naar de administratie, het magazijn en de distributieafdeling.

EMS Telemarketing levert in dit totale traject, vanaf het eerste contact tot en met de after sales, uiteenlopende maatgesneden diensten. Direct nadat een klant een order plaatst, desgewenst via een speciale orderlijn, zorgen wij ervoor dat uw medewerkers geïnformeerd worden en tot actie kunnen overgaan. Zij krijgen naar wens bericht via de telefoon, per fax of e-mail.

Als u daar prijs op stelt, verzorgt EMS Telemarketing ook het hele fulfilment, inclusief facturering, verpakking en verzending. Bovendien worden van elk bestelcontact alle gegevens genoteerd en in een database verwerkt met het oog op mogelijke vervolgactiviteiten.  

« Terug naar het overzicht

Afspraak maken?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht