Inbound telemarketing

Inkomende gesprekken, en met name de hoeveelheid calls, geeft bij organisaties vaak dusdanig veel werkdruk dat het ten koste gaat van de normale taken en de kwaliteit. Actienummers zijn heel explosief, en van tevoren is bijna niet in te schatten wat de volumes zullen zijn en de manpower die nodig is.

Helpdesk en klantenservices worden steeds belangrijker als het gaat om snelle beantwoording, correcte hulp en afwikkeling van wensen en vragen. Steeds sterker groeit het besef dat het behouden van de klant prioriteit moet krijgen. Bestaande klanten die via de achterdeur weer verdwijnen omdat zij ontevreden zijn over de geboden service moeten voorkomen worden.

Bereikbaarheid, klantvriendelijkheid kortom een servicegerichte aanpak vraagt om de juiste tools. Doorslaggevend zijn echter onze ambassadeurs die de gesprekken voeren. Wij helpen u uw inboundprojekten optimaal te laten verlopen. Onze ambassadeurs zijn er klaar voor om u professioneel hierbij te ondersteunen.

Zie hier een overzicht van onze diensten m.b.t. Inbound Telemarketing:

Opnemen van bestellingen

Aannemen van telefonische informatieaanvragen

Response opvang

Overflow

« Terug naar het overzicht

Afspraak maken?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht

Subdiensten