Follow-up

In het verlengde van het voorgaande kan EMS Telemarketing ervoor zorgen dat alle informatieaanvragen die via het web zijn binnengekomen, binnen één werkdag worden opgevolgd, inclusief het hele fulfilment. Geheel naar wens kunnen wij de informatie per e-mail of post versturen, al dan niet voorzien van attachments of begeleidende brief, netjes afgedrukt op uw eigen briefpapier of verpakt in uw eigen envelop.

Hierna kunt u het stokje overnemen, maar als direct marketingspecialist kan EMS Telemarketing ook de effectieve follow-up ter hand nemen. Zo kunnen wij informatieaanvragers na drie dagen bellen om hun interesse verder aan te scherpen, additionele informatie te verstrekken, een afspraak te plannen of bestelling te noteren. En wanneer zich daarvoor een gelegen moment voordoet, kan EMS Telemarketing zo'n gesprek direct doorverbinden met de aangewezen persoon in uw eigen organisatie.

« Terug naar het overzicht

Afspraak maken?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht