Call-Me Button

Niet alle elektronische berichten lenen zich voor afhandeling via internet. Soms is het om bepaalde redenen beter om terug te bellen in plaats van te mailen, soms wordt daar expliciet om gevraagd, zoals bij het gebruik van de Call-Me Button.

U doet er goed aan direct op dergelijke verzoeken te reageren, ongeacht of het gaat om informatieaanvragen, bestellingen, klachten of aanvragen voor het maken van een afspraak. EMS Telemarketing belt de klant of prospect direct na ontvangst van het bericht op en zorgt voor de follow-up zoals tussen u en ons is afgesproken.

Desgewenst dragen wij ook zorg voor het hele fulfilmenttraject. Wanneer u dat wenst, sturen wij u na ieder contact een e-mail met alle contactgegevens plus een rapport van alle stappen die wij hebben ondernomen.

« Terug naar het overzicht

Afspraak maken?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht